蔡清偉
經由 在 11月 3, 2016
(|)
306 閱讀
昨天與金利通(8256)James、鍾總午餐,James大律師出身,高IQ人士,有句話好深刻:「香港有點兒窒息」。佢概歎香港的創業環境不盡人意。
的確係,有時候過咗落馬洲關口,深呼一口氣,呼吸到的是自由。香港常常佔據全球最自由經濟體系,點解卻要係深圳河的另一邊才能夠感受到自由的氣息?這是一個吊詭。
捱足7年有望出頭
講番金利通,唔係會扯到好遠!金利通有個項目叫金飯碗,係個求職網站,坦白講,香港版仲有改善空間,但係下半年一切都唔同咗,皆因推出咗個內地版(http://cn.gbjobs.com)。
我的理解,Uber模式與SNS模式正在顛覆許多傳統行業,簡單來講,金飯碗內地版就系Uber版的求職網站,佢要顛覆的是智聯招聘、51job、趕集網等內地求職網站。
Linkedin(領英)系SNS版的求職網站,實力超強,世界級數,金飯碗系香港級數,但現在Linkedin入唔到內地,這也是金飯碗的機會,只要揮底一眾內地對手即可,這並非沒有機會。
金飯碗有兩個殺手鐧令人眼前一亮:一,簡歷模組及即將推出的簡歷QR Code,解釋下,即會員可以選擇不同的簡歷頁面,個人化;將來求職時只要俾僱主掃一掃QR Code,簡歷即刻顯示。
二,正在研發的自我介紹小視頻,即求職者可以對住手機自我介紹,再放上網,等僱主先睇睇,大家睇啱再約見面,如此見工成功的機會都會大咗。
現價市值不足1.4億
金飯碗內地版有驚喜,而金飯碗並非從頭開始,之前已經做咗成7年時間,儲有自已的大數據庫,係現有基礎上再創新,香港人好想出個IT巨頭,金飯碗唔係無機會。
講咁多,俾我估值,金飯碗一定唔止9位元數字。上半年系成都睇個項目,有個朋友研發兩個星期做咗一個語音智慧機械人,10%股權開口就要500萬元,俾佢嚇死!
金利通昨日收報0.125元,現價市值1.36億元,無睇錯,1.4億元都唔夠;James持股31.16%,街貨多係個問題;給予3個月目標價0.184元,即屆時股份市值約2億元。
分類: 7.個股評論
蔡清偉
昨日收報0.125元,升7.76%。SELL方排前兩位的是志 昇及匯豐,排到好鬼遠仲有個牌,致富。今天未必有時間入貨,要上 深圳。睇緣份啦。
李家謙
隻股票近兩年頻頻配股集資,每次又集好少,最少集92萬元,咁奇 怪。俾證券行費用都俾唔少啦