稻穗小編
經由 在 2月 28, 2017
(|)
447 閱讀
美國總統特朗普上任後同傳媒不咬弦,傳媒幫佢上任日期逐日數,好似睇佢做唔長咁。曾與特朗普合作過,又打過官司嘅遠東發展(035)主席「老虎仔」邱達昌,噚日講開美股略貴買唔過,又講到特朗普做生意好叻,但就好難相處,然而令佢印象深刻嘅,係特朗普總部嘅員工,老虎仔笑住話,「佢個寫字樓啲女仔,真係好靚」。
(與邱達昌David食飯,傳相俾行家睇,行家仲以為係洪金寶...)
永升亞洲股東有變動
問到免費電視牌照的進展時,邱達昌話有三件事,一、申請牌照嘅永升亞洲,股東將有變動;二、現時做傳媒的確好艱難;三、發牌嘅通訊局應該更有彈性。至於永升股東點變,就無講,應該係有股東退出,亦有新投資者加入,佢就保持不變,詳情遲啲公布。資料顯示,永升董事局主席是邱達昌,股東包括信德(242)董事總經理何超瓊、富力地產(2777)董事長李思廉,以及弘毅投資等。不過,去年該財團已向當局提出暫緩其免費電視節目牌照的申請。
近年遠展四出到澳洲及英國發展物業,談及香港樓市時,佢就話香港地皮好難平,因為多了內地發展商來爭地,好似工廠咁,生產商多咗,對材料嘅需求自然增加,價錢點會跌落去。
幾年前低息期仲會叫人買樓,但而家佢話都唔敢叫人買,因為加息周期已到,覺得有啲危險咁話。不過,遠展仍會在香港投地發展,只要計掂數就會去馬。
原標題:老虎仔盛讚「特朗普女郎」 歎傳媒難做
(2017-2-18 星島,圖片及圖片說明為稻穗小編所加)
分類: 7.個股評論
溫天納
呵呵,這會幫特朗普拉生意...