稻穗小編
經由 在 3月 12, 2019
(|)
770 閱讀

(2019-3-12 壹周刊)

上個月底公佈業績嘅中電控股(2),宣佈全年每股派息$3.02,咪睇少呢幾蚊雞股息,我宗菁華計過,單是過去15年,每股中電總共派發$40.63股息,嘉道理家族揸住4.75億股,單是過去15年就袋左$193億啦。咁多錢好似年年從天而降咁,如何管理呢?與其聘私人銀行家去管,嘉道理家族索性喺瑞士買起間私人銀行,直頭當係生意咁樣去「錢揾錢」,2014年嘉道理家族與在中東起家嘅猶太Lawi家族;以及來自敘利亞的瑞士金融家族Dwek,夾份買起瑞士成間私人銀行Hyposwiss Private Bank,呢三個猶太家族既祖先,都經歷過苦難,大家同聲同氣又大把錢,請專人管不如幫埋其他嘅猶太鄉里管埋啲錢喇,喺瑞士日內瓦私人銀行林立,嘉道理呢間私人銀行好低調,招牌細到不得了,不過幢銀行後面,有座猶太教堂,幾粒「大衛星」係後邊射住射住呢間私人銀行,你都咪話猶太佬唔信邪呀,如果唔係點見得佢哋啲財富越滾越大?間私人銀行手頭管理嘅資產有46億法郎,差唔多368億港元,不過有一點值得參考,佢哋手頭揸住嘅貨幣,超過50%美元,20%歐羅,英鎊及法郎超過30%,人民幣?冇囉。可想而知呢班猶太金融家幾謹慎呢!

撰文:宗菁華

 

...............................

稻穗小編補,據維基百科資料:

嘉道理家族,猶太人,是一個富裕的巴格達米茲拉希猶太族裔。祖先世居伊拉克首都巴格達。18世紀時遷居至印度孟買,後在上海跟隨沙遜家族發跡。他們成功建立歐亞商業王朝。連同上海的沙遜家族,嘉道理家族成為顯赫的富豪家族。 

嘉道理家族又從英國人手上購入廣州電力廠,但在廣州的生意出現虧蝕,轉到香港發展,並建成鶴園街電廠,主要供電給半島酒店,埃利·嘉道理在電廠重組之後成為當時的大股東。嘉道理家族於1866年創辦香港上海大酒店有限公司,早期在上海經營酒店。旗下的半島酒店品牌,在世界各地管理多家豪華酒店,包括香港尖沙咀半島酒店。 

資產

嘉道理父子有限公司
中電控股:持股33.21%
香港上海大酒店有限公司53.82%
直昇機服務(香港)
美捷香港商用飛機
龍門滙成:嘉道理家族的私人公司,在陝西韓城地區擁有豐富的煤層氣資源。
嘉道理置業
聖佐治大廈
凌霄閣
山頂纜車
太平地氈
嘉道理農場暨植物園
嘉道理保育中國 (Kadoorie Conservation China,KCC)
嘉道理爵士公館
深水灣道68.70.72號
赫蘭道7號,地盤面積25186方呎,以0.75倍地積比計算,可建樓面18890方呎
舂坎角道11號A號洋房
加多利山共有86幢洋房和一座39個單位聖佐治閣