蘇默
經由 在 4月 5, 2020
(|)
1.7k+ 閱讀

 

(2020-4-5 轉載自蘋果)

(https://hk.finance.appledaily.com/finance/20200405/TCVY6MFFV4KDIHYTYP3XXBNBDI/)

滙豐有必要重新考慮補救剎停派息措施,最少要補償2019年末期息0.21美元t,否則就是失信。

聯盟牽頭人是一間名不經傳的基金公司叫順裕(Surich),banker朋友對這間公司無甚認識,網站資訊簡陋,更甚者英文grammar竟然錯陋頗多,簡單如We Succeed寫了We Success,pain point寫成plain point,相信不是面向高端客市場。

證監會紀錄show到這間基金公司2017年成立,前身叫ICO Fintech Capital(聽到ICO都覺得有點燶味)。2018年7月獲得4號牌(畀證券貼士客戶)及9號牌(資產管理服務),註冊辦事處雖然處於中環畢打街,但實體是商務中心Compass Office。

相關新聞:【何車500】分拆A股 東岳得益(何車)

有八卦banker check到順裕董事有三位,其中一位係近年崛起嘅地產商「寶庭重建」創辦人呂宇健,亦即是專教人炒樓嘅中小型業主會Ken Sir,聲稱自己係80後,有過百個物業,每年收租過百萬元。

Ken Sir打理嘅寶庭重建2018年11月突然升上神枱,躋身同李澤鉅、李家傑等地產商之列競投超貴價啟德地,當時公司代表解釋資金來源係「同本地基金合資」,又話基金「持續有資金流入,變得好快。」拍埋個時間點,寶庭重建提到嘅本地基金,同年7月攞到牌照嘅順裕資產管理公司好可能係其中一間,而基金客仔估計係一班本地業主。

滙豐小股東聯盟講到明已經串連到幾百個股東,不難想像呢班人就係業主會嘅人,但點解咁啱佢哋持有咁多滙豐,仲要衝出嚟維權?真係要佢哋去解說清楚。

不過業主會過去多年來出名以天價學費開班教人炒樓,包括將人類住屋劏成一格格,提升租金回報率至10厘。呢種魔鬼模式符合資本主義,亦可以用「市場有需求」萬能key去解釋,但本總裁覺得道德上係淪喪嘅,就算近年成立社企「民社相寓」都彌補唔到,由佢哋出馬去狙擊滙豐本身要打折扣。

但必須重申,滙豐的確有必要重新考慮補救剎停派息措施,最少要補償番2019年末期息0.21美元呢part,否則就係失信。銀行無信而不立,影響存戶信心,繼而影響香港金融中心形象。滙豐銀行近年有句廣告tagline——「承諾之後,才是承諾開始」,奉勸一句,千萬不要變成「承諾之後,才是反口開始」。

程總裁
www.facebook.com/IFC89

 

附業主會背景:http://riceear.com.hk/index.php/blog/9580/

分類: 14.其他類別